Často kladené dotazy

Na následující dotazy se často ptáte, proto Vám přinášíme přehled včetně odpovědí:

  1. Je možné sehnat větší cvičky než velikost 42/8?
  2. Je možné uspíšit dodávku?
  3. Je možné osobní předání?
  4. Je možné si přijít cvičky vyzkoušet?
  5. Je možné získat slevu při větším odběru?
  6. Je možná spolupráce s cvicky.cz?
  7. Je možné zaslat zboží do zahraničí?
  8. Jak správně vybrat velikost?
  9. Kolik stojí poštovné?
  10. Jak je možno zaplatit?
  11. Je možné zboží vrátit?
  12. Jak probíhá obchod?



  1. Je možné sehnat větší cvičky než velikost 42/8?

    Bohužel. Větší cvičky se vůbec nevyrábějí a není to ani v plánu.

  2. Je možné uspíšit dodávku?

    Zboží je běžně zasíláno v horizontu dodací doby. V případě, že na zboží spěcháte, je v některých případech možné zásilku uspíšit. V takovém případě neváhejte použít kontaktního formuláře či telefonního kontaktu (nezapomeňte prosíme vždy uvést velikost, barvu a počet kusů, o jaký máte zájem). V případě, že ze situace vyplyne nutnost zaslat zboží "s dodáním do 24hod", může být naúčtován příplatek za toto spěšné dodání. Vždy dle předchozí domluvy se zákazníkem.

  3. Je možné osobní předání?

    Ano, po předchozí domluvě lze zboží předat osobně v dohodnutém termínu. V takovém případě neváhejte použít kontaktního formuláře či telefonního kontaktu.

  4. Je možné si přijít cvičky vyzkoušet?

    Bohužel. Náš sklad zboží je mimo expediční místo v Liberci a není tudíž možné přijít si cvičky vyzkoušet. Můžete však využít možnosti vrácení zboží v rámci 14ti denní lhůty.

  5. Je možné získat slevu při větším odběru?

    V případě zájmu o výrazně větší objem zboží (mažoretkové týmy a pod.) lze získat ještě slevu z ceny zboží. V takovém případě je cena dohodnuta individuálně v závislosti na velikosti objednávky (cca 11 párů a více). Neváhejte učinit poptávku prostřednictvím kontaktního formuláře.

  6. Je možná spolupráce s cvicky.cz?

    Ano, určitě. V případě zájmu Vám rádi nabídneme slevu na zboží výměnou za nějakou formu prezentace (například účast cviček na veřejné akci s propagací jména "cvicky.cz"). Je možné se dohodnout i na jiných formách spolupráce.

  7. Je možné zaslat zboží do zahraničí?

    Ano. Běžně zasíláme zboží na Slovensko, platební a poštovní možnosti jsou v tomto případě na výběr při zadávání objednávky. Pro zaslání do jiných zemí je třeba nás nejdříve kontaktovat, např. prostřednictvím kontaktního formuláře. Cena poštovného bude v tom případě individuálně určena dle velikosti objednávky a aktuální nabídky dopravců.

  8. Jak správně vybrat velikost?

    Postupujte prosíme dle následujícího příkladu:

    1. Na zem položte krejčovský metr či pravítko tak, aby jeho počátek ležel na úpatí svislé stěny (nábytek, zeď).
      krok 1
    2. Na měřidlo si stoupněte tak, aby se vaše pata opírala o svislou podložku.
      krok 2
    3. Přečtěte u špičky délku svého chodidla (zde cca 25,7cm = 257mm).
      krok 3
    4. Vyberte velikost tak, aby hodnota v poli "mondopoint" (délka chodidla v mm) odpovídala naměřené hodnotě zvětšené cca o 3-5mm. V příkladu jsme tedy naměřili 257mm, přičteme vůli 3mm a vybíráme velikost 260mm, čili 27 metrického číslování. Neváhejte využít tabulky pro převod mezi soustavami.
      krok 4
    5. Dokončete objednávku a můžete se těšit na cvičky.
      krok 5
  9. Kolik stojí poštovné?

    Cena poštovného je závislá na vybraném způsobu úhrady a cílové zemi. Přehled jednotlivých možností je v následující tabulce:


    Cílová země Způsob úhrady Cena (Kč)
    ČR převodem 89
    ČR dobírka 119
    ČR PayPal (platební karty) 119
    SR převodem 260
         
    SR PayPal (platební karty) 280
    ostatní dle domluvy
  10. Jak je možno zaplatit?

    Úhrada může být provedena při převzetí (formou dobírky či při osobním odběru), platbou na účet, pomocí platební karty online či z PayPal účtu.

  11. Je možné zboží vrátit?

    Ano, pokud cvičky nejeví známky použití a máte jakýkoliv důvod je vrátit (špatná velikost, barva...), stačí nás o tom informovat e-mailem a zboží zaslat zpět. Následně Vám budou cvičky vyměněny, nebo Vám bude vrácena cena zboží.

  12. Jak probíhá obchod?

    Po objednání zboží je třeba jej dodat ze skladu. V případě platbou dobírkou je zboží odesláno a Vám je zaslán e-mail, který Vás o tom informuje. V případě platbou převodem, kartou či službou PayPal je Vám v tuto chvíli zaslána výzva k úhradě. Po přijetí částky na náš účet je Vám zboží odesláno a jste o této skutečnosti informováni e-mailem.